 |
LCS Lineage 2 Forum serwera LCS Lineage 2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MasterCrashPL
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TAKA TAM WIEŚ POD WARSZAWĄ 40 KM
|
Wysłany: Pon 22:59, 20 Lis 2006 Temat postu: PORADNIK GRACZA |
|
|
mam pomysł
moze zrobic na forum poradnik jaki, gdzie kazdy by dopisywal jakies <sensowne>poradydla graczy nie tylko tych 10-cio lvl-owych.
Mozna by podzielic np na klasy i rasy.
Ale nie wiem sami o tym pomyslcie, moze sie cos z tego uda a moze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Evandar
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszow
|
Wysłany: Wto 17:41, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
1.Krótka charakterystyka Orca Overlorda:
Overlord to buffer/debuffer klanowo-alliansowy. Dla niewtajemniczonych wyjaśnię, że Buffy to są 'pozytywne czary', a Debuffy to czary, które osłabiają przeciwnika.
Overlord jest:
-duży
-dość silny
-zielony
-dość szybki (szybszy od dwarfa)
-przeciętny w walce z mobami, dobry w walce z graczami, pomocny w klanie i grupach klanowo-alliansowych
2.Overlord to taki Mix postaci:
-słaby-średni DD (trochę lepszy niż Krasnolud)
-słaby-średni healer
-słaby-średni buffer:
Power of Paagrio - 3 - clan p.atk
Blessing of Paagrio - 3 - clan p.def
Glory of Paagrio - 3 - alliance m.def
Heart of Paagrio - 13 - alliance HP regen
Rage of Paagrio - 2 - alliance berserker
(reduces alliance members' P. Def. and increases P.Atk/ M.Atk/ Atk.Spd/ Casting Spd)
Shield of Paagrio - 3 - alliance shield def. rate
Sight of Paagrio - 3 - alliance Accuracy
Speed of Paagrio - 2 - alliance Speed
Wisdom of Paagrio - 3 - alliance Casting Speed
Tact of Paagrio - 3 - alliance Evasion
Honor of Paagrio - 5 - alliance CP
Ritual of Life - 6 - restore CP
-dobry debufer - debuffy wszystkie grupowe dzialajace obszarowo:
Seal of Flame - 4 - continously reduces HP (spalanie)
Seal of Poison - 6 - poison (trucie)
Seal of Binding - 17 - root (hold)
Seal of Winter - 14 - decreases atak speed
Seal of Slow - 15 - decreases Speed
Seal of Chaos - 16 - decreases Accuracy
Seal of Gloom - 4 - decreases MP
Seal of Mirage - 13 - causing enemies to atack randomly
Seal of Scourge - 14 - prevents HP recovery
Seal of Silence - 12 - blocks using magic skills
Seal of Suspension - 12 - increases re-use delay skills
Doskonały do Siegów, Raid bossów i klanowych wypraw.
Większość dobrych, dużych klanów bardzo chętnie widziałaby Overlorda w swoich szeregach: Buffuje-Healuje-DeBuffuje za jednym razem cały klan-alliance, czasem i ponad 100 osób na raz.
Oczywiście zasięg buffów i heala jest ograniczony.
Żeby nie bylo tak super i pięknie-różowo OverLord ma też swoje "wady"
-patrz pkt. 2- w niczym nie jest doskonały
-Jego buffy/debuffy pożerają mnóstwo MP
-Overlord jest postacią, która musi mieć pomoc/wsparcie w postaci klanu i alliancu, w randomowych grupach niezbyt chętnie jest widziany
-Większość z jego buffów i lepszych czarów dostępna jest dopiero od 40 lvl, a niektóre czary jak ww czy restore CP clan i ally od 62-68 (dociągnięcia Overlorda do takiego lvlu to naprawdę duże wyzwanie)
-Jego buffy są nie za rewelacyjne chociaż...(patrz wyzej).
Nasz Orc posiada standardową specjalizację w broniach (weapon mastery), przez co może używać wszystkich broni, jednak z doświadczenia wiem, że najlepiej czuje się mając blunt weapon (najlepiej SA Health lub Focus) lub z Daggerem z SA Focus.
3. Levelowanie.
3a. Solo
Solowanie nie jest najmocniejszą stroną naszego Orca, chociaż w obecnej chwili, gdy możemy kupić buffy + potiony lvl2 pozwolą mu to na jako taką przygodę w pojedynkę(Stun, Drain bardzo pomaga i ułatwia sprawę).
3b. Grupowo
Najlepszą grupą jest grupa klanowa-alliansowa. Tutaj możemy wykazać się największym wachlarzem umiejętności (dość dobry grupowy heal, jako takie buffy: głównie evasion, i M. def, Shield rate no i oczywiscie debuffy).
PvP
W PvP nasz Zielony Stwór jest zaskakująco dobry- głównie dzieki obszarowym debuffom/buffom. Zestaw czarów: Aoe root +aoe bleed +Aoe poison +Aoe Suspension podczas siega robi wrazenie.
Dodatkową zaletą naszego orca jest posiadanie bardzo dużego P. def i M.def. Podczas walki, np. Siega, włączamy "soul Guarda", biegniemy w tlum przeciwników i rzucamy wyżej wymienione czarki. Przynosi nadspodziewany efekt +bardzo ładnie wygląda stado ludzi stojacych w 'plomieniach'.
Przy masowym Pvp (np. Siege) można zastosować też wariant obronny polegający na leczeniu naszych klanowiczów, buffowanie ich, a także regeneracja CP (Restore CP clan/ally - bardzo fajny czar, ale niestety dostępny na wysokim lvlu).
4. Customizacja popstaci.
Zasadniczo jest jedna droga: "Buffer/Debuffer", chociaż można próbować grać jako DD.
Modyfikacja +str -con +Bw set wzmocni naszego słabego Overlorda w walce wręcz.
Modyfikacja +wit -men +Avadon set magiczny albo demon det wzmocni nas jako Buffera/Debuffera.
5.Podsumowanie.
Orc Overlord jest postacią wymagajacą dużo cierpliwości. Jeśli nie dysponujemy odpowiednio dużym supportem w postaci klanu/alliansu levelowanie OL'a bedzie bardzo powolne i męczące i nie da nam okazji do zaprezentowania swoich pełnych możliwości.
Zastanów się, nim wybierzesz Overlorda.
Pozdro od Syriusza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Evandar
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszow
|
Wysłany: Wto 20:59, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Postaram sie opisac kilka cech, które czynią tą postać wyjątkową:
1) Destro jest postacią dość specyficzną ponieważ posiada w sobie cechy tanka i DD.
2) Duża ilość HP + skill Battle Roar.
3) Duży p.atack w połączeniu ze skillem Frenzy + rage robi z destro calkiem niezlego DD.
4) Destro może używać 4 rodzajów uzbrojenia, blunt, sword, 2h-sword, polearm. Czyni to z niego bardzo elastyczną postać.
5) Łuk , chyba każdy o tym slyszał.
Gdzie expic:
1 - 20 - okolice Orc Village i Cave of Trials
20 - 27 - Abandoned Camp
27 - 30 - Orc Barracks (quest na kase)
30 - 32 - okolice Gludio (quest na SP, jeśli ktoś chce)
32 - 35 - Hadrins Academy
35 - 40 - questy na zmiane klasy:
Trial of the Challeneger -> [link widoczny dla zalogowanych]
Testimony of Glory -> [link widoczny dla zalogowanych]
Test of the Champion -> [link widoczny dla zalogowanych]
40 - 52 - Sea Of Spores (quest: Dig Up The Sea Of Spores)
52 - ... - Cmentarz
Co do sprzętu:
- non grade - obojętnie
- d grade - brig set, tarbar
- c grade - Full Plate, War Axe + Haste, Yaksa Mace + Health, Berzerker Blade + Haste
- b grade - Blue Wolf, Great Sword + Focus, lub Healt (preferuje Focus)
- a grade - Majestic Heavy lub Nightmare, Dragon Slayer + Health
POZDRO
Oryginał tekstu na:
[link widoczny dla zalogowanych]
napisane przez Chain
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juras
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:04, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jak on może to i ja coś o SH naskrobię.
SpellHowler jest uważany (nie wiedzieć czemu) za najsłabszego z nukkerów na pvp. Nie jest to prawdą. Czemu?
-Silence, skill kończoncy wakle z każdym magiem. (Nekro może taki sam wcisnąć mu wcześniej, ten naprawdę może zniszczyć WH)
-Największy M. Atk ze wszystkich nukkerów (oraz w ogóle postaci w l2)
-Slow, dający wielką przewagę w walce z wojakami
-Vampiric Clow, skill dający ilość HP równą połowie obrażeń zadanych owym ciosem. Na pvp nie raz ratował mi zadek.
Ale czemu ludzie mają go za dno?
-Najniższy Cast. Speed ze wszystkich nukkerów.
-Najmniej HP (Vampiric to w pełni rekompensuje, z nawiązką nawet)
-Podatność na stuny (łatwo zniwelować Dye'sem
-------------------------------------------------------
Do czego się nadaje SH? Do wszystkiego jak się umie wykorzystać.
-Mass pvp/siege:
*sprzedaje kolosalny dmg
*nie musi się leczyć (używa Vampirica oraz wysysa HP ze zwłok)
*może debuffować (fak, w zbiorówkach małop przydatne)
Podsumowując, trzyma się najlepiej z magów, bo leczy się jednocześnie walcząc i sprzedaje wprost chory dmg
-Solo pvp:
Tu jest gorzej, ale w żadnym razie nie jest źle.
*Wojownik praktycznie nie ma prawa dobiec (slow i lejemy dziada).
*Innego nukera leje silencem, potem hurricane i vampiric na zmiane.
*Łucznika musi lać na chama licząc, że nie zginie na miejscu (Vamipiric w użyciu ofcoz).
*Magowie orkowi (za wiele doświadczenia nie mam), silence (jak wejdzie to po ptakach niemal), slow (żeby nie dobiegł), jak dobiegnie lejemy dalej z Vampirem już.
-Na RB:
-Silence
-Slow
-Kolosalny dmg.
Na wyróżnienie zasługuje expienie SH. Bajka, normalnie bajka. Expimy na czym chcemy, na słabych mobach (bez zwiekszanego hp, jest to jeden, góra dwa strzały), albo na mocnych. Najlepiej tam gdzie moby nie mają stuna. Można się władować w sam środek i lać wszystko w okoła. Używając Vampirica i Corpse Life Drain (wyssysa życie ze zwłok) działamy jak tank. Sam biłem moby tam gdzie SpS z kimś jeszcze w pt wysiadał.
-------------------------------------------------------
Ale w czym się szlajać? Są dwie preferowane drogi. Rozchodzi się z czasem.
-No grade:
*Devotion Set + najlepsza broń na jaką was stać
-D grade
*Devotion Set + najlepsza broń na jaką was stać
-C grade
*Karmian set i Sword of Whispering Death z SA Magic Power.
-C grade w deugiej opcji (lepsza do expienia i massówek)
*Demon set (+4 int przekłada się na blisko 20% magicznego ataku) + Sword of Whispering Death z SA Magic Power. Daje to największy magiczny atak jaki da się wyciągnąć w C grade
-B grade
*Avadon robe set + Staff of Evil Spirit (SA bez znaczenia).
Adnotacja: ludzie noszą na SH valhalle z SA acumen. Błąd i to wielki. Nie starajcie się robić z SH SpS'a, bo wam nie wyjdzie. SH to armata, nie karabin maszynowy. Starając się to zmienić wyjdzie wam coś co będzie marne, poprostu marne.
-B w drugiej opcji (do expienia i massówek)
*Demon set + SoES
-A grade (opcja 1 na pvp solo)
*Dark Crystal robe set (dodaje najwięcej do magicznego speeda ze wszystkich setów: +15% oraz + 2 Wit. Tallum dodaje tyle samo cast speeda ale odejmuje m. ataku) + Branch of The Mother Tree z SA acumen (albo Sword of Miracle z SA acumen)
-A grade (opcja 2 na mass oraz do expienia. Ale ze względu na niewiarygodny dmg także do pvp się nadaje)
*Nightmare robe set (+ 8% do magicznego ataku oraz +2 int - duuuuży power) oraz Sword of Miracles z SA Magic Power.
Adnotacja: jak się doda do tego arkane i buffy to 3-4k magicznego ataku powinno załpać na zwykłym (nie zbugowanym) servie.
Czego odradzam?
Wszystkiego czego nie wymieniłem, że polecam. ;p
-------------------------------------------------------
Z czym to jeść, czyli jakie Dyesy.
Moja opcja to odejmująca magicznego defa, ale dająca ataku i cast speeda, jest taka:
+int -men
+wit -men
+con -str (dodaje odporności na stuny a siła nam i tak się nie nada)
-------------------------------------------------------
Zestawienie z SpellSingerem'em o Sorcerer'em:
Do pvp solo:
-SpS: leje na chama, szybko bije i dużo daje dmg. Poza okazjonalym wciskaniem sleepa w walce z wojami nic nie może, no może jeszcze zdjęć niektóre buffy skillem cancel (faktycznie, może do pomagać i to mocno)
-Sorc: to samo, ale wolniej i tyćko mocniej.
-SH: jak opisałem, może debuffować oraz odsysać sobie HP. Trzeba już troche pomyśleć
Do mass pvp/siege:
-SpS: leje na chama, wciska cancela, zadaje dmg. Tyle
-Sorc: to samo, ale wolniej i troche mocniej
-SH: Leje, nie musi być leczony, może eliminować maga jednym skillem (silence)
Na RB:
-SpS: leje, może podleczyć
-Sorc: jak wyżej
-SH: leje, debuffuje, może leczyć.
Na exp:
-SpS: leje, mob podejdzie to sleep, odchodzi, leje, mob podejdzie to... Jak nie wejdzie sleep to boli... I trzeba marnować czas na leczenie się. A do tego je dużo many, więc trzeba robić dość częste przerwy.
-Sorc: to samo co u SpS'a, ale je mniej many.
-SH: Walnie slow'a, mob nie ma prawa podejść. Jak podejdzie albo nie damy slowa, to i tak nic nie zrobi jeśli nie wciśnie stuna (Vampiric). Nie musi się leczyć, potrafi niemal jak tank expic (opsałem już), zjada mało MP i potrafi ją lekko regenerować (Body to Mind).
-------------------------------------------------------
Co z tego wynika?
SH to postać wymagająca więcej myślenia niż obaj pozostali nukerzy. Umie więcej, jest ciekawszy. Łatwiej się expi. W przeciwieństwie do SpS'a i Sorc'a nie leci na chama w pvp.
Komu polecam?
W sumie to każdemu. Ale naprawdę docenić i wykorzystać tą postać mogą gracze z raczej troszkę większm starzem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juras dnia Wto 21:49, 21 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Evandar
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszow
|
Wysłany: Wto 21:09, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Są 2 taktyki gry SK.
1. Jak najwięcej zwiększyć p.atk i hp
2. jak najwięcej zwiększyć p.def i m.atk
Ad.1 Chcąc uzyskać jak najwięcej HP należy zaopatrzyć się w broń z SA Health (mogą to być blunty lub swordy - obojętnie). Chcąc zwiększyć p.atk należy się zaopatrzyć w seta i symbole dodające siłę (kosztem DEX, bo CON wpływa na HP, chociaż można też obniżyć CON - jak kto woli)
Ad.2 Tutaj sytuacja odwrotna. Set i symbole ma dodawać CON, a obniżać STR. Żeby nie stracić na wartościach bojowych można stać się "tanko-magiem" . P.atk i tak jest już bardzo mały, więc lepiej zwiększyć M.atk poprzez broń z dużym m.atk (Homunkulus, Valhalla, Miracles) i SA Acumen. Spowoduje to, że debuffy, drainy i inne skille magiczne będą dużo silniejsze.
Raid Boss.
Tank jest postacią ważną, jeśli nie niezbędną, podczas walki z RB. On rozpoczyna całą imprezę skupiając na sobie uwagę RB. Najlepiej zacząć rzucając "aggressive" na RB ze 2 razy (RF to moby tzw socjalne, więc rzucenie aggr na RB wkurza i je ) i "hate aura" 1x. RB i RF powinny rzucić się na tanka. Żeby szybko nie paść rzuca się "ultimate defence", co daje reszcie party czas ok 30 sek na wykończenie RF. Tank od czasu do czasu rzuca "hate aura" lub "aggressive" (zależy czy RF jeszcze jakiś został czy juz nie). Należy to tak rzucać, aby RB i RF nie zmienili sobie celu i ciągle atakowali tanka. Oczywiście nad tankiem czuwa healer . Po wybiciu RF wszyscy mogą zająć się RB.
PvP.
Z tym jest problem. Tanki nie są do tego stworzone. Ale SK nawet nieźle daje radę. Jest tylko 1 zasada. Z daleka od magów - z nimi trzeba mieć kupę szczęścia (albo trafić na gracza, który nie umie grać magiem). Ja zaczynam zawsze od "lightening strike". Jak wejdzie to po sprawie. Wystarczy dobić . Jak nie wejdzie to rzucam "hex" i "power break". Na pilkach L2off "hex" trwa tylko 15 sekund, więc na bieżąco trzeba powtarzać rzucanie tego czaru. Jak przeciwnikiem jest mag lub łucznik to warto też rzucić "freezing strike". Nie będzie wtedy tak szybko uciekał....hehe. Potem podbiegam i zaczynam od "sting". Od czasu do czasu warto odbiec i pociągnąć oponentowi z drainów. Gdy gra się z fighterem, który nie ma skilli atakujących z daleka to dobrze jest też ud rzucić. Jak odbiegnie to załatwić go drainami i "poison".
tekst zaczerpnięty z:
[link widoczny dla zalogowanych]
napisany przez Gothawer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jimmy
Forum Master
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:40, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
wszystko ladnie.. ale znalazlem źródła tych tekstów
ehh poprostu plagiat ;/
nagroda syriusza zostanie cofnięta
jeśli kożystaliście z jakiś źródeł wypiszcie je, będzie uczciewiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jimmy dnia Wto 21:55, 21 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juras
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:44, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Na moim się natniesz. Wszystko sam pisałem. Koło 30 minut. Jak chcesz poszukaj źródła, ale jedyne znajdziesz na tym forum w tym temacie. ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dismo
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:33, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mam pomysł, niech admin forum ten temat doda do kategori lineage 2 jako POmoc dla graczy. Są już 2 opisy ja niedlógo dodam kolejny (o profecie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juras
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:45, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
"Prophet'cie"
Też coś naskrobię, o AW może... Ale to jak czas będę miał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jimmy
Forum Master
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:19, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jesli uzbiera się tu więcej oryginalnych tekstów to założę oddzielną kategorię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MasterCrashPL
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TAKA TAM WIEŚ POD WARSZAWĄ 40 KM
|
Wysłany: Wto 23:20, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
PALLADYN
Jest to postac totalnie tankujaca-zadaje male dmg, nie ma czarow na atak oprucz jednego dzialajacego jedynie na undeadow, ktory i tak jest baaaaardzo slaby.ma wolny atack i porusza sie jakslimak.
to tyle nazekanma leczenie dla siebi i dla innych <2 odzielne czary> ale sa one baaardzo wolne i slabe
pal ma bardzo przydatne w pt czary na wyciaganie i odciaganie mobow od kolegow <agresive i hate aura>
jak juz mowilem jest tankiem, nie musisz sie bac o to ze zabije cie moob o 10 lvl nizszy ale jak sie sam za niego zabierzesz to masz dobra 1h walenia i walenia (nie kojarzyc se!)
jesli hcesz miec grac ta postaci najlepiej abys byl w klanie ktory Ci pomoze expic twojego tanka
najlepiej pal sprawuje sie na rb gdzie moze "kusic"moby i odciagac je od dd. musisz miec duzo cierpliwosci, ja nieraz nie wytrzymywalem i przestawalem grac z nodow bo walka solo odbywa sie tak stun -atack-stun-atack-stun-atack-stun......................
A wlasnie...shield stun to bardzo porzyteczna rzecz- ogluszasz tarcza przeciwnika
pal ma bonusy ale nie za wielkie do undeadow. ma tez debufy na nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Evandar
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszow
|
Wysłany: Śro 11:25, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jimmy napisał: | wszystko ladnie.. ale znalazlem źródła tych tekstów
ehh poprostu plagiat ;/
nagroda syriusza zostanie cofnięta
jeśli kożystaliście z jakiś źródeł wypiszcie je, będzie uczciewiej |
Zadnej sie nagrody nie domagalem, nawet nie wiedzialem ze moge dostac;/. Plagiat?? I co z tego, po co mam pisac i pisac, jak na exi wszystko jak nalezy opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MasterCrashPL
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TAKA TAM WIEŚ POD WARSZAWĄ 40 KM
|
Wysłany: Śro 16:26, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
lool
poradnik to poradnik, jak o czyms piszesz zawsze bedzie miec podobe porady do innego o tym samym temacie
chdzialbym zeby powstal caly tem. glowny o poradach- bylo by bardziej przejzyste i czytelne, wiec admine...
i prosze juz wiecej nie pisac o poradniku<jakie to one sa zle/dobre> tylko pisac same poradniki
amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|